تجلیل از آتش نشانان حادثه پتروشیمی بوعلی سینا

مراسم تجلیل از آتش نشانان شرکتهای پتروشیمی، سازمانهای منطقه ویژه ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) با حضور مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس به میزبانی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا برگزار شد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این مراسم با تشکر از همه آتش نشانان حاضر در صحنه عملیات مجتمع بوعلی سینا اظهار امیدواری کرد  که با همت و تلاش زیاد بزودی تولید این مجتمع ازسرگرفته شود.

محمدرضا صاحب نسق پیشنهاد کرد که هر ساله همزمان با 19 تیر ماه مصادف با روز خاموش سازی آتش سهمگین مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا به نام روز بدون حادثه در صنعت پتروشیمی نامگذاری شود و در این روز از شرکتهایی که یکسال بدون حادثه را دارند، قدردانی شود.

عادل نژادسلیم، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز با تشکر از همه آتش نشانان فداکار بر درس آموزی و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، وی با بیان این که آرزوی من این بود که برای شکستن رکورد سال بدون حادثه در خدمت شما باشم.

نژاد سلیم با یادآوری یاد کسانی که در این حوادث با فداکاری جان خود را از دست دادند، گفت: شهرام محمدی از جمله اشخاصی بود که در حادثه آتش سوزی پتروشیمی مارون با فداکاری و به خطر انداختن جان خود، جان تعداد زیادی از همکاران خود و کارگران محیط اطراف این ناحیه را نجات داد و بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

وی همچنین به همکاران فوت شده در حادثه آتش نشانی سال 91 پتروشیمی بندرامام، آتش نشان فداکار تهرانی یاد کرد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اهدای لوح سپاس و هدیه، به نمایندگان ۲۲ واحد آتش نشانی، اداره ها، شرکتها و سازمان های منطقه ماهشهر و حاضر در عملیات اطفای حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا قدردانی کرد.

کد خبر 265342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =