۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
  • کد خبر: 265451
کاهش معاملات گازی در بازار آمریکا

کمیسیون معاملات آتی کالا در آمریکا اعلام کرد معامله گران هفته گذشته برای دومین بار در سه هفته، سفارش خرید گاز طبیعی را کاهش داده اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، معامله گران هفته گذشته، در پی پیش بینی کاهش قیمت گاز طبیعی به منظور تشویق نیروگاه ها برای استفاده از این سوخت به عنوان خوراک تأسیسات خود، برای دومین بار در سه هفته تعداد سفارشهای خرید گاز طبیعی در بورس آمریکا را کاهش دادند.

کمیسیون معاملات آتی کالا در آمریکا روز جمعه (اول مرداد ماه) اعلام کرد که معامله گران بازار بورس لندن و نیویورک تعداد قراردادهای خرید گاز طبیعی را در هفته منتهی به 29 تیر ، با 11 هزار و 801 مورد کاهش به 91 هزار و 547 رسانیدند که بیشترین کاهش را از اواسط ماه مه نشان می دهد.

میانگین قیمت فروش این سوخت پاک نیز طبق انتظار معامله گران، در بورس کالای نیویورک (نایمکس) در پنج روز منتهی به 29 تیر ماه به دو دلار و 73 سنت برای هر میلیون بی تی یو رسید، که نسبت به هفته پیش از آن سه سنت کاهش را نشان می دهد.

تحلیل گران همچنین انتظار دارند که قیمت گاز در سال ٢٠١٧ میلادی آنقدر افزایش یابد که تولید کنندگان تشویق شوند تولید خود را بقدری افزایش دهند که بتوانند تقاضای صنعتی و صادرات ال ان جی آمریکا را در سطح انتظار برآورده کنند.




کد خبر 265451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =