توجه ویژه به نیازهای کارکنان مناطق عملیاتی ضروری است

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به مصائب کار در مناطق عملیاتی، بر ضرورت توجه ویژه به نیازهای کارکنان شاغل در این مناطق تاکید کرد.

به گزارش شانا، سلبعلی کریمی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق و تودیع مدیرعامل سابق این شرکت، با بیان این مطلب، بر اهمیت جانشین پروری و تربیت مدیران آینده صنعت نفت تاکید کرد و گفت: برای داشتن سیستمی پویا و جامع نیازمند آن هستیم که مدیران و کارشناسان، تجاربشان را به تدریج در اختیار زیرمجموعه خود قرار داده تا پویایی صنعت نفت تداوم یابد.

وی با تبیین نقش فرهنگ سازمانی به عنوان نیروی پیش برنده هر سازمان تصریح کرد: احساس تعلق سازمانی یکی از مهمترین عوامل تعالی است.  

به گزارش شانا، محمدرضا مهدی پور که تا پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق فعالیت می کرد، به افتخار بازنشستگی نائل آمده و محمد مام بیگی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شده است.

 کریمی در حکم انتصاب محمد مام بیگی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق بر الزاماتی از جمله تمرکز بر اصل برنامه ریزی با محوریت افزایش تولید، پیگیری امر تحقق تولید حداکثری از میدانهای مشترک با رویکرد حداکثر ضریب بازیافت و اصالت دادن به امر مدیریت یکپارچه مخازن و تولید و تقویت مدیریتهای ذیربط تاکید کرده است.

کد خبر 265478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =