۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر: 265493
آثار اصلاح بودجه بر اداره کشور مثبت است

مرکز پژوهش‌های مجلس و برخی نمایندگان نقدهایی به این لایحه داشتند اما به نظر می‌رسد دولت می‌تواند در این زمینه بازنگری کند زیرا اداره کشور در شرایط سخت موجود، نیازمند اصلاح قانون بودجه است.

به گزارش شانا، کاظم جلالی امروز (شنبه، 2 مردادماه) در حاشیه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفت: اداره کشور در شرایط سخت موجود، نیازمند اصلاح قانون بودجه است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به رد لایحه اصلاحیه قانون بودجه در کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس، ادامه داد: ادامه مسیر را باید با تعامل به‌پیش ببریم. 

جلالی افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس و برخی نمایندگان نقدهایی به این لایحه داشتند اما به نظر می‌رسد دولت می‌تواند در این زمینه بازنگری کند. 

وی گفت: از دولت تقاضا داریم که قبل از ارائه هر لایحه‌ای، رایزنی‌هایی با مجلس داشته باشد تا رایزنی‌ها و کارهای اولیه درباره آن انجام شود و لوایح همچون لایحه اصلاح بودجه دچار مشکل نشود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس افزود: این فرصت فراهم است که دولت و مجلس بتوانند با تعامل با یکدیگر، کار را به‌پیش ببرند و از این تنگنا خارج شوند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس افزود: نباید روندهایی که درگذشته داشتیم را باز تکرار کنیم؛ درزمینهٔ تسعیر ارز درگذشته قانونی تصویب کردیم و مجلس در مقابل دولت گذشته ایستاد، نمی‌شود همان روند را در دولت جدید پیگیری کرد.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، هفته گذشته، کلیات لایحه اصلاح قانون بودجه 95 کل کشور را تصویب نکرد. 
کد خبر 265493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =