ساخت بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت کلید می خورد

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از ساخت بیمارستان 350 تختوابی فوق تخصصی و مدرن صنعت نفت در تهران خبرداد.

حبیب اله سمیع با بیان این مطلب به خبرنگار شانا گفت: این بیمارستان در 6 بخش عمومی، تخصصی، سرپایی، اورژانس، بخش قلب و مراقبتهای ویژه بزودی از محل اعتبارات یک درصدی و پروژه های سرمایه ای ساخته می شود و به بیماران و جمعیت تحت پوشش خدمات می دهد.

وی با اشاره به اقدامات اساسی برای اجرای خدمات پایدار در بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: پارسال بیش از 255 هزار بیمار در دو بخش بستری و سرپایی از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت بهره مند شدند.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، اجرای طرح درمان غیرمستقیم را از مهمترین فعالیتها و اقدامات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برشمرد و این طرح را از مهمترین عوامل افزایش سطح کیفی خدمات درمانی به کارکنان صنعت عنوان کرد.

عضو هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: امسال درنظرداریم با هدف کسب رضایت مندی حداکثری جمعیت هدف گامهای موثرتری در مسیر افزایش خدمات کیفی درمان غیر مستقیم برای رضایت جمعیت تحت پوشش برداریم.

سمیع با بیان این که این طرح از پارسال با هدف افزایش سطح کیفی خدمات درمان و رضایت مندی کارکنان و خانواده های صنعت نفت اجرایی شد گفت: در این طرح کارکنان بخشی از هزینه‌های درمان در بخش سرپایی و بستری به میزان 15تا 25 درصد را می پردازند.

کد خبر 265495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =