آتش سوزی خط اتیلن غرب تاثیری بر فعالیت پتروشیمی کاویان نداشت

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کاویان گفت: حادثه آتش سوزی خط لوله اتیلن غرب در شهرستان پلدختر بر فعالیت این مجتمع پتروشیمی تاثیر نداشته است.

رمضان اولادی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: پس از حادثه آتش سوزی در خط اتیلن غرب کشور افزون بر تولید در این مجتمع، مقداری از اتیلن در مخازن ذخیره می شود و بخش دیگری از آن به مجتمعهای پتروشیمی منطقه ماهشهر ارسال می شود.

وی افزود: پیش از این خوراک مجتمعهای پتروشیمی غدیر، امیرکبیر و اروند را تامین می کردیم که پس از حادثه آتش سوزی عصر دیروز (جمعه، یکم مردادماه) خط لوله اتیلن غرب در شهرستان پلدختر، مجتمع پتروشمی مارون هم برای ارسال خوراک اضافه کردیم.

اولادی میزان خوراک ارسالی به مجتمعهای پتروشیمی فوق را حدود 55 تا 60 تن در ساعت یاد کرد و افزود: بقیه تولید مجتمع در مخزن اتیلن ذخیره می شود.

محصول تولیدی شرکت پتروشیمی کاویان از طریق خط لوله اتیلن غرب به پتروشیمیهای لرستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، مهاباد و میاندواب ارسال می شود و مازاد تولید نیز در پتروشیمیهای منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر مورد استفاده قرار می گیرد.

خط لوله اتیلن غرب در حوالی شهرستان پلدختر عصر دیروز (جمعه، یکم مردادماه) دچار حریق شد و پس از چند ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.

کد خبر 265522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =