هیچ دستگاهی نباید مانع توسعه صادرات شود

توسعه صادرات یکی از برنامه های اصلی دولت برای امسال است و باید مدیریت یکپارچه در پایانه های مرزی کشور وجود داشته باشد و هیچ دستگاهی نباید در مسیر توسعه صادرات مانع ایجاد کند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری درباره آسیب های اجتماعی و برگزاری جلسه هایی ازسوی ایشان با حضور سران قوای سه گانه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این نشست ها بر لزوم تشکیل سازمانی چابک و کوچک برای هماهنگی، رصد، نظارت و مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی تاکید داشتند که لازم است هرچه سریعتر منویات ایشان را در این باره محقق کنیم تا گامی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

وی همچنین با اشاره به ارائه گزارشی مربوط به اصلاح مصوبه ساماندهی امور حمل و نقل مسافر و کالا در مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور  گفت: توسعه صادرات یکی از برنامه های اصلی دولت در سال جاری است و باید مدیریت یکپارچه در پایانه های مرزی کشور وجود داشته باشد و هیچ دستگاهی نباید در مسیر توسعه صادرات مانع ایجاد کند.

جلسه شورای عالی اداری عصر امروز شنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار و مصوب شد که سازمانی برای مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی زیر نظر وزیر کشور تشکیل شود.
کد خبر 265526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =