کره جنوبی در پایانه های نفتی هرمزگان سرمایه گذاری می‌کند

استاندار هرمزگان گفت: سرمایه گذاران کره جنوبی علاقمندی خود را برای سرمایه گذاری در بخشهای معدن، پایانه های نفتی، نیروگاه خورشیدی، نیروگاه سیکل ترکیبی و احداث بندر در هرمزگان اعلام کرده‌اند.

به گزارش شانا، جاسم جادری، استاندار هرمزگان در این باره گفت: سرمایه گذاران کره جنوبی در مرحله نخست به ارزش 96 میلیون دلار با اولویت بخش معدن در این استان سرمایه گذاری می‌کنند.

وی افزود: سرمایه گذاران کره‌ای علاقمندی خود را برای سرمایه گذاری در بخش پایانه های نفتی، نیروگاه خورشیدی، نیروگاه سیکل ترکیبی و احداث بندر در هرمزگان اعلام و ما نیز آمادگی خود را برای همکاری با این سرمایه گذاران اعلام کرده‌ایم.

جادری تصریح کرد: تفاهمنامه‌ای میان بخش خصوصی از استان هرمزگان و سرمایه گذاران کره جنوبی منعقد شد که براساس آن یک شرکت مشترک ایرانی کره‌ای در 2 ماه آینده ثبت می‌شود تا امور مربوط به سرمایه گذاری کره جنوبی در هرمزگان را پیگیری کند.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: این سرمایه گذاریها در جهت برنامه های دولت تدبیر و امید در حمایت از توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی و همچنین حمایت از بخش خصوصی در استان هرمزگان انجام می‌شود.

کد خبر 265567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =