شمسایی: عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمین داشتم

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی از این که پنالتی‌های تیم را به سعید عباسی واگذار کرده به هیچ عنوان پشیمان نیست.

به گزارش خبرنگار شانا، وحید شمسایی سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی، درباره این که پس از ناکامی تأسیسات در جام باشگاه‌های آسیا تصمیم به خداحافظی گرفته بود، گفت:‌ به هر حال من روزهای سختی را پشت سر می‌گذارم. این موضوع هم به دلیل  آن جاه‌طلبی است که به دنبالش هستم. وقتی 10 قهرمانی را تجربه کردم برایم غیرقابل تحمل است که از دور مسابقات حذف شوم اما به هر حال ورزش همین است و برد و باخت وجود دارد.

وی افزود: هم‌اکنون انگیزه من بیشتر شده و می‌خواهم که جبران کنم. سال گذشته ما ناگویا را حذف کردیم و قهرمان شدیم اما امسال آ‌نها این کار را کردند. به هر حال ما نیاز به فکر و حرکت جدید داریم تا بجنگیم و بتوانیم به خواسته خود برسیم. پس از صحبت‌هایی هم که صورت گرفت از فردا در تمرینات تیم حاضر خواهم شد.

سرمربی بازیکن تاسیسات دریایی ادامه داد: من و مجموعه باشگاه باید تلاش کنیم که نقیصه‌های تیم را از بین ببریم.مربیان بزرگ هم باخت را تجربه می‌کنند و ما باید از این شکست‌ها درس عبرت بگیریم. جا دارد از افرادی چون افشین دبیری، علی طاهری، محمود خوراکچی، رضا حیدریان و همه مربیان و مدیران عاملی که در این مدت با من تماس گرفتند تشکر کنم. من نیاز به آرامش داشتم و اگر صحبتی نکردم می‌خواستم که شرایط روحی بهتری پیدا کنم.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد اینکه چرا سعید عباسی در دیدار مقابل ناگویا در حالیکه پنالتی در جریان بازی را از دست داده بود، در ضربات پایانی نیز دوباره به او محول شد، گفت: وقتی من چنین تصمیمی را گرفتم به یاد جاه‌طلبی‌های خودم افتادم. در دیدار مقابل اوکراین وقتی حسین شمس دو پنالتی پشت سر هم را به من واگذار کرد با انگیزه بیشتر آن پنالتی‌ها را گل کردم. در جریان بازی سنگ‌سفیدی و سعید عباسی آمادگی زدن ضربه پنالتی را داشتند. با توجه به این که عباسی عملکرد خوبی هم داشت من پنالتی را به او محول کردم که حالا با بدشانسی توپش به گل تبدیل نشد.

در پنالتی‌های پایان بازی هم به دلیل حساسیت پنالتی نخست را به سنگ‌سفیدی و دوم را به رئیسی دادم. در پنالتی سوم هم سعید عباسی و محمد شجری جز گزینه‌های ما بودند که عباسی اعلام کرد انگیزه جبران را دارد و من هم با توجه به این که به فکر جاه‌طلبی خودم بودم آن پنالتی را به او واگذار کردم حالا هم به هیچ وجه پشیمان نیستم و اگر بار دیگر بحث پنالتی به وجود بیاید قطعا به سعید عباسی خواهم داد. او جوان آینده‌داری است.

شمسایی درباره پنالتی گفت: من قصد داشتم پنالتی‌‌های حساس‌تر یعنی ضربه های چهارم یا پنجم را بزنم چرا که در آن ضربات تجربه بیشتر به کار می آید. من به فکر این بودم که اگر گلر ژاپن بخواهد پنالتی بزند در آن صورت بازیکنی که از لحاظ فکری آماده‌تر است شرایط بهتری خواهد داشت اما این اتفاق رخ نداد و شرمنده خانواده فوتسال شدیم. قطعا این ناکامی را جبران خواهیم کرد.

کد خبر 265611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =