کمیسیون انرژی مجلس از دولت پشتیبانی می کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس از وزارت نفت و بویژه شرکت ملی نفت ایران به دلیل پیشبرد اجرای طرحهای توسعه ای میدانهای مشترک غرب کارون قدردانی کرد و گفت: این کمیسیون از تصمیمهای دولت پشتیبانی می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، قاسم ساعدی، بعدازظهر امروز (یکشنبه، سوم مردادماه) در سایت میدان مشترک یادآوران و در جمع خبرنگارانی که با هدف بازدید از طرحهای توسعه ای غرب کارون به اهواز سفر کرده اند، با بیان این مطلب، افزود: میدانهای مشترک دارای اهمیت بسیار در ابعاد منطقه ای و ملی برای کشور هستند و امیدواریم با ادامه روند اجرای طرحهای توسعه ای این میدانها، کشورمان بتواند در رقابت با عراق عملکرد موفقی داشته باشد. 

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی در کشور، تصریح کرد: مجلس از دولت در مسیر به حرکت در آوردن چرخهای اقتصادی کشور حمایت می کند. 

ساعدی با اشاره به وجود تاسیسات و انجام فعالیتهای عملیاتی صنعت نفت در استان خوزستان این استان را شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور خواند و گفت: امیدواریم با اجرایی شدن طرحهای توسعه ای اشتغالزایی افزایش یافته و از این رهگذر امکان اشتغال نیروهای بومی منطقه نیز بیش از پیش فراهم شود. 

خبرنگاران حوزه نفت و انرژی با هدف بازدید از طرحهای توسعه ای غرب کارون امروز به سایت میدان مشترک آزادگان شمالی رفتند و از واحد فرآورش، اتاق کنترل و نیروگاه برق این طرح بازدید کردند.

کد خبر 265613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =