مرکز علمی کاربردی تخصصی صنعت نفت ایجاد شود

سرپرست فرمانداری هویزه خواهان راه اندازی مرکز علمی و کاربردی برای آموزش و تربیت نیروهای متخصص صنعت نفت در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، سعید کعبی، بعدازظهر امروز ( یکشنبه، سوم مردادماه) در سایت میدان مشترک یادآوران و در جمع خبرنگارانی که با هدف بازدید از طرحهای توسعه ای غرب کارون به اهواز سفر کرده اند، با بیان این مطلب افزود: امیدواریم با اجرای طرحهای توسعه ای در غرب کارون و همچنین اجرای طرح آمایش سرزمین، استفاده از نیروهای بومی بیش از گذشته در دستور کار وزارت نفت قرار گیرد. 

سرپرست فرمانداری هویزه با تاکید بر ضرورت توسعه میدانهای مشترک نفتی در مسیر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، یادآور شد: عملکرد صنعت نفت در به ثمر رساندن بسیاری از طرحهای توسعه ای از جمله فاز نخست طرحهای توسعه میدان آزادگان شمالی و یادآوران مصداق عبارت "ما می توانیم" بوده است و از این بابت باید قدردان تلاشهای کارکنان این صنعت باشیم. 

کرامت بهبهانی، مجری طرح توسعه میدان آزادگان شمالی امروز گفت: تولید نفت از میدان مشترک آزادگان شمالی از حدود ١٠٠ روز پیش آغاز و تاکنون بیش از پنج میلیون بشکه نفت تولیدی این میدان صادر شده است.

همچنین آرش باقرزاده، مجری طرح توسعه میدان یاران شمالی با اشاره به پایان عملیات حفاری 20 حلقه چاه تولیدی این میدان، تصریح کرد: تولید میدان مشترک یاران شمالی تا پایان شهریورماه امسال به 30 هزار بشکه در روز می رسد. 

خبرنگاران حوزه نفت و انرژی با هدف بازدید از طرحهای توسعه ای غرب کارون امروز به سایت میدان مشترک آزادگان شمالی رفتند و از واحد فرآورش، اتاق کنترل و نیروگاه برق این طرح بازدید کردند.

کد خبر 265614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =