زنگنه خواهان رسیدگی به مصدومان حادثه تصادف کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی شد

در پی سانحه تصادف اتوبوس کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر عسلویه به جم و مصدوم شدن تعدادی از کارکنان این شرکت،وزیر نفت با هدف رسیدگی و نظارت بر روند درمانی مصدومان حادثه مشاور اجتماعی خود را به شیراز فرستاد.

به گزارش خبرنگار شانا، بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در جاده عسلویه-جم استان بوشهر، تعدادی از کارکنان مجروح شدند که با حضور بموقع نیروهای امدادی، هشت تن از مجروحان این حادثه سرپایی مداوا شدند، سه نفر هم در بیمارستان کنگان و جم بستری شدند که امروز (دوشنبه، چهارم مردادماه) یک تن از آنان مرخص شد و 2 تن نیز به بیمارستان مرکزی شیراز اعزام شدند.

امیر طالبیان، مشاور اجتماعی وزیر نفت با اشاره به دستور بیژن زنگنه برای بسیج همه امکانات و ظرفیتها برای خدمت رسانی مطلوب به مصدومان حادثه، گفت: خوشبختانه در شیراز امکانات خوبی برای درمان مصدومان فراهم است و این اطمینان را خواهیم داد که وزارت نفت تا بهبودی کامل همه مصدومان در کنار آنان خواهد بود.

یک دستگاه اتوبوس مسافربری با 15 سرنشین دیروز (یکشنبه، سوم مردادماه) در جاده عسلویه-جم استان بوشهر تصادف کرد که ٦ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

کد خبر 265660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =