حادثه تصادف محور جم-عسلویه تاکنون خسارت جانی نداشته است

فرستاده ویژه وزیر نفت که برای رسیدگی به حال مصدومان حادثه محور جم-عسلویه به شیراز سفر کرده حال مصدومان بستری شده در بیمارستان مرکزی فارس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این حادثه تاکنون منجر به فوت شدن کسی نشده است.

امیر طالبیان، مشاور اجتماعی وزیر نفت عصر امروز (دوشنبه، چهارم مردادماه) پس از ملاقات با مصدومان حادثه محور جم- عسلویه در بیمارستان مرکزی فارس در گفتگو با خبرنگار شانا درخصوص آخرین وضع مصدومان اظهار کرد: آقای محسن سهیلی که از ساعتهای نخستین تصادف به بیمارستان فارس منتقل شده است دچار تورم مغزی است اما دیگرعلائم حیاتی او، همچون قلب رضایتبخش است.

وی با بیان این که این بیمارهم اکنون  برای مراقبتهای ویژه در آی سی یو بستری است، تصریح کرد: به محض به دست آوردن هوشیاری، کارهای پزشکی تکمیلی بروی این بیمار انجام می شود.

طالبیان وضع عمومی کیهان مظاهری پور دیگر مصدوم حادثه دیشب را مطلوب و اظهار امیدواری کرد هر 2 مصدوم این حادثه هر چه سریعتر بهبودی کامل خود را به دست آورند.

مشاور وزیر نفت ضمن قدردانی از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: کارکنان این بخش به محض وقوع حادثه در محل حاضر شده و کارهای لازم را انجام دادند.

طالبیان قرار است پس از این ملاقات، به شهرستان جم رفته و از دو تن از دیگر مصدومان این حادثه که در این بهداری بستری هستند عیادت کند.

یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی (پالایشگاه سوم) دیروز(یکشنبه، سوم مردادماه)  با 15 سرنشین در جاده عسلویه- جم استان بوشهر تصادف کرد که منجر به مصدومیت تعدادی از کارکنان شد. به دنبال وقوع این حادثه، امیرطالبیان، مشاور اجتماعی وزیر نفت، به نمایندگی از وزیر نفت و به عنوان فرستاده ویژه وی، رسیدگی به وضع مصدومان و دلیل وقوع حادثه را عهده دار شد.

کد خبر 265704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =