دست‌نشان: یک امتیاز در خانه حریف برای آغاز خوب بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از تساوی شاگردانش در قم مقابل صبا در هفته نخست لیگ برتر راضی بود.

به گزارش خبرنگارشانا، نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صبای قم، گفت: این نخستین بازی ما در لیگ بود و شرایط بسیار سختی داشتیم. صبا بسیار خوب و با تجربه عمل کرد؛ بازی بدون کمترین حادثه‌ای روی دروازه‌ها دنبال شد و به هر دو تیم بابت کسب یک امتیاز خسته ‌نباشید می‌گویم.

سرمربی صنعت نفت با بیان این که این دیدار به 2 دلیل مساوی شد، گفت: تجربه خوب صبا و کنترل نداشتن تیم نفت روی توپ‌های جدید لیگ برتر دچار مشکل شدیم، توپ جدید لیگ تازه به دست ما رسیده و این نخستین باری بود که بازیکنان با این توپ پا به توپ می‌شدند. چند موقعیت را به دلیل ضربه‌های بد از دست دادیم.

دست نشان درباره کیفیت زمین ورزشگاه یادگار امام قم، گفت: کیفیت زمین خوب بود اما شرایط آب و هوایی بر کیفیت بازی اثرگذار و حتی برای صبا هم مشکل ایجاد کرده بود.

سرمربی صنعت نفت درباره این که از نتیجه راضی است، گفت: اگر فیلم بازی را مشاهده کنید تعویض‌های ما هجومی و تیم به دنبال برد بود. روز گذشته هم گفتم بازی نخست با شانس همراه است و شما دیدید امروز برخی تیم‌ها نتیجه لازم را نگرفتند. اما با همه این اوصاف یک امتیاز در نخستین دیدار در خانه حریف خوب است.

کد خبر 265737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =