سامانه الکترونیکی خرید کالا در بهداشت و درمان صنعت نفت راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از راه اندازی و استقرار سامانه الکترونیکی خرید کالا در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، حبیب الله سمیع، با اشاره به اهمیت راه اندازی این سامانه در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، گفت: با توجه به حرکت دولت به سمت الکترونیکی شدن، انجام این نوع اقدامات در صنعت نفت بسیار مهم و موثر است.

وی تصریح کرد: با بستر سازی و توسعه زیر ساختهای درمانی در همه مناطق سازمان زمینه لازم برای اجرای این سامانه فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: این طرح در دو بخش تجهیزات پزشکی و دارویی است و تا اول شهریورماه امسال سامانه الکترونیکی خرید کالا در تمام مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت برقرار می شود.

سمیع اظهار کرد: باتوجه به آماده سازی زیر ساختهای ارتباطی و سخت افزاری فرآیندهای خرید کالا در همه مناطق سازمان در سه فاز آماده سازی، تعریف و آموزش محقق خواهد شد.

وی، مهمترین مزایای استقرار این سامانه را حمایت موثر از تولید داخل، کاهش تنوع اقلام موجودی، ایجاد سیاستهای یکپارچه حمایتی، خودکفایی صنعتی و افزایش ضریب اطمینان تامین کالا برشمرد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اعلام کرد: شفاف سازی در خرید، شناسایی منابع، افزایش سرعت، صرفه جویی و سیستم کنترل مدیریتی از دیگر مزایای این طرح بوده که ابتدا در تهران بصورت آزمایشی شروع بکار کرده است.

وی یاد آور شد: این سامانه همه فرآیندهای تدارکات را پوشش می دهد و نقش یک توانمندساز را در بهبود و اصلاح فعالیتهای تدارکاتی دارد و در تحقق اهداف مدیریتی کارساز است.

کد خبر 265770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =