آموزش بین رشته‎ای کارکنان به پرورش مدیران موفق کمک می‎کند

معاون مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در امور آموزش و بهبود گفت: آموزش بین رشته ای کارکنان (cross-training) به پرورش مدیران موفق و بهبود فرآیندها در سازمان کمک می‎کند

به گزارش شانا، به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محمد مرتضایی، امروز (چهارشنبه، ششم مرداد)  در بیستمین نشست روسای آموزش شرکت ملی نفت که در مرکز آموزش محمودآباد برگزار می شود، با اشاره به اهمیت آموزش مستمر منابع انسانی در سازمان، گفت: ارزیابی نتایج برنامه های آموزشی بخش بسیار مهمی است و برای درک این نکته که آیا در جهت ترقی و ارتقای سازمان حرکت می کنیم یا خیر باید برای ارزیابی دوره های آموزشی اهمیت ویژه ای قائل شد.

وی اقدامهای آموزش در شرکت ملی نفت ایران را بسیار مهم و حیاتی خواند و افزود: در زمینه انعکاس و توضیح اقدامهای انجام شده و برنامه های آتی نیاز به همکاری همه بخشهای سازمان داریم تا بتوانیم برنامه ها را به سمع و نظر همگان برسانیم.

مرتضایی با اشاره به این که برای رشد و تعالی منابع انسانی باید آموزش مستمر مدنظر قرار گیرد، گفت: این مساله باید در خود بخش آموزش نیز تعریف و اجرایی شود.

معاون مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران درامور آموزش و بهبود با تاکید بر اهمیت آموزش بین رشته ای بیان کرد: کارکنان باید آموزشهای لازم را در زمینه های مختلف کاری بگذرانند تا در آینده این نگاه چند بعدی در آموزش سبب ظهور کارکنانی که ظرفیت مدیریت در بخشهای کاری دارند، شود.

در همین زمینه سیدکمال علوی، رئیس آموزش مرکزی شرکت ملی نفت، آموزش بین رشته ای و چندبعدی کارکنان را اتفاقی مثبت و رو به جلو دانست و اظهار امیدواری کرد با این اقدام سرعت در انتقال دانش صورت می گیرد و ضمن کاهش تنش ها در سازمان به شناخت بیشتر کارکنان به مسایل کاری کمک و فرایندها بهبود پیدا می کند.

علوی با تاکید بر اجرایی شدن این دوره ها در شرکت ملی نفت، آموزش بین رشته ای را مقدمه ای برای شکل گیری سازمان های یادگیرنده دانست.

کد خبر 265850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =