نفت و گاز غرب برای دریافت نفت خام میدان آذر آماده می شود

شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب شرایط دریافت نفت خام میدان آذر را فراهم می کند تا با آغاز تولید زودهنگام نفت از این میدان مشترک، نگرانی درباره فرآورش و انتقال نفت تولیدی آن وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به مشهد مقدس، بررسی الزام ها و نیازمندیهای شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به منظور دریافت نفت خام تولیدی میدان آذر، یکی از دستور های جلسه امروز (چهارشنبه، ششم مردادماه) جلسه کمیته مدیریت یکپارچه تولید، عملیات و مخزن بود.
 
سلبعلی کریمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این جلسه بر ضرورت آماده سازی هرچه سریعتر مقدمات دریافت نفت میدان آذر از سوی شرکت نفت و گاز غرب تاکید کرد و گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب باید فارغ از این که تولید زودهنگام آذر چه زمانی آغاز می شود، خود را برای دریافت نفت این میدان آماده کند.

سعید ناصری پور، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز در این نشست از فراهم شدن مقدمات دریافت نفت آذر خبر داد و تصریح کرد: این شرکت با مدنظر قرار دادن الزام های باقیمانده، حداکثر تا 6 ماه آینده به طور کامل برای دریافت نفت خام میدان آذر آماده خواهد بود و در صورت آغاز تولید نفت آذر، نگرانی از بابت فرآورش این نفت وجود ندارد.

به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، نفت خام تولیدی میدان آذر برای فرآورش به تاسیسات شرکت نفت و گاز غرب منتقل می شود.

نخستین روز جلسه کمیته یکپارچه مدیریت تولید، عملیات و مخزن شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، امروز (ششم مردادماه) در ستاد شرکت نفت و گاز شرق در مشهد برگزار شد.

کد خبر 265892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =