هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد درنخستین جلسه ستاد مرکزی هفته دولت گفت: در ایام هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد سه ساله وزارت متبوع بصورت جامع است و می توان با استفاده از جلوه های هنری و ابزارهای ارتباطی به افکار عمومی منتقل کرد.

به گزارش شانا، محمد شرفشاهی، رئیس ستاد مرکزی هفته دولت در وزارت اقتصاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی (رجایی و باهنر)، انسجام و همگرایی بیشتر مجموعه وزارت متبوع را برای تحقق اهداف برنامه های هفته دولت ضروری دانست و گفت: در هفته دولت بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه باید هماهنگی و انسجام بیشتری را با ستاد، بویژه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت متبوع بعنوان دبیرخانه ستاد مرکزی هفته دولت داشته باشند.

براساس این گزارش، سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی نیز در سخنانی از آمادگی ویژه مجموعه روابط عمومیهای وزارت اقتصاد از جمله ستاد وزارتخانه، بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه برای اجرای مطلوب برنامه های هفته دولت خبر داد.

دبیر ستاد مرکزی هفته دولت اعلام کرد: بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه و ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استانها بعنوان ستادهای فرعی هفته دولت محسوب می شوند.

 

کد خبر 265905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =