رایزنی مقامهای ایران و اندونزی برای تبیین روابط بانکی میان دو کشور

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون بانک مرکزی اندونزی در جاکارتا، راههای همکاریهای بانکی بین دو کشور در دوران پساتحریم را بررسی کرد.

به گزارش شانا، ابراهیم رحیم پور، معاون وزیر خارجه و رونالد واس معاون بانک مرکزی اندونزی در این دیدار که عصر دیروز (پنجشنبه، هفتم مردادماه) انجام شد، موضوع لزوم انجام گفتگوها میان مقامات بانکی دو کشور برای تبیین روابط بانکی و تسهیل ارتباطات مالی را مورد تاکید قرار دادند.

رحیم پور و دسرا پرچایا معاون آسیا، اقیانوسیه و آفریقای وزارت خارجه اندونزی نیز در ششمین نشست کمیته مشورتی دو جانبه، لزوم رفع مشکلات مالی و تسهیل در برقراری روابط بانکی ایران و اندونزی را مورد تاکید قرار دادند.

پیش از این در دیدار حسین قضاوی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی کشورمان و رئیس سازمان نظارت بر نهادهای مالی اندونزی، توسعه روابط بانکی دو کشور مورد تاکید قرار گرفته بود.

حداد، رئیس سازمان نظارت بر نهادهای مالی اندونزی نیز گفت: با رونق فعالیتهای تجاری دو کشور، توسعه روابط بانکی نیز موضوعیت پیدا می کند و تا آنجا که به مقررات نظارتی این سازمان برمی گردد، مانعی برای همکاری بانکهای دو کشور وجود ندارد.

 

کد خبر 265910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =