خطری مجتمع پتروشیمی بیستون را تهدید نمی کند

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان جزییات آتش سوزی در پتروشیمی بیستون گفت: این حادثه بدون تلفات جانی و آسیب جدی در حال مهار است.

به گزارش خبرنگار شانا، علی محمد بساق زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: آتش سوزی بدون تلفات جانی و آسیب جدی بطور کامل تحت کنترل قرار دارد.

مدیر کنترل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: آتش سوزی در مخزن لایت اند (LIGHT END) پتروشیمی بیستون به علت الکتریسیته ساکن داخل آن دچار حریق شد که با اقدام بموقع نیروهای حاضر در این پتروشیمی شرایط تحت کنترل و حریق در حال مهار است.

وی با بیان این که تعمیرات این مخزن هفته قبل پایان یافته است، افزود: هم اکنون برای امنیت بیشتر، سایر مخازن اطراف مخزن آتش گرفته، در حال سردسازی است.

بساق زاده اطمینان داد خطری مجتمع را تهدید نمی کند.

وی با بیان این که احتمالا الکتریسیته ساکن در مخزن دلیل آتش سوزی بوده است، گفت: واحدهای آتش نشانی پتروشیمی کرمانشاه، پلیمر کرمانشاه، پالایشگاه کرمانشاه و سایر نیروهای منطقه برای هرگونه امداد و کمک به واحد اچ اس ای پتروشیمی بیستون به محل اعزام شده اند.

آتش سوزی در یکی از مخازن پتروشیمی بیستون عصر امروز (جمعه ،هشتم مردادماه) رخ داد. تلاش برای اطفای این آتش سوزی با اعزام نیروهای امدادی از بخشهای مختلف ادامه دارد.


کد خبر 265944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =