معاون وزیر نفت از مخزن ٦٠٤ پتروشیمی بیستون بازدید کرد

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، با هدف بررسی دقیق دلیل حادثه آتش سوزی پتروشیمی بیستون، از مخزن ٦٠٤ این مجتمع بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان کرمانشاه، مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی بیستون کرمانشاه و کارشناسان اچ اس یی، مرضیه شاهدایی را در این بازدید که صبح امروز (شنبه، نهم مردادماه) انجام شد، همراهی کردند.

2 خودروی آتش نشانی و تیمی از آتش نشانان همچنان در محل حادثه دیده آماده باش هستند.

به گزارش شانا، یکی از مخازن مجتمع پتروشیمی بیستون واقع در ١٥ کیلومتری شرق کرمانشاه و در کنار بزرگراه کربلا که الکیل بنزن خطی (LAB) والکیلات سنگین (HAB) تولید می کند، دیروز (جمعه، هشتم مردادماه) دچار حریق شد که با حضور بموقع و تلاش آتش نشانان و دیگر دستگاهها، حدود ساعت ١٩ روز جمعه آتش خاموش و به طور کامل مهار شد.

مجتمع پتروشیمی بیستون که  الکیل بنزن خطی (LAB) و الکیلات سنگین (HAB) تولید می کند، در ١٥ کیلومتری شرق کرمانشاه و در کنار بزرگراه کربلا واقع شده است.

خوراک پتروشیمی بیستون سالانه ٣٨٦ هزار تن نفت سفید و ١٩ هزار تن بنزن است که نفت سفید از پالایشگاه کرمانشاه و بنزن از مجتمع پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی اصفهان تأمین می شود.

کد خبر 265995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =