نگهداری سامانه هوشمند سوخت برای دولت بار مالی دارد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که نگهداری سامانه هوشمند سوخت در این شرایط بار مالی برای دولت دارد گفت: باید هرچه سریعتر درباره آن تصمیمی جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار شانا، سید ناصر سجادی در نشست مشترک جایگاه داران با مدیران و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران که با هدف تعامل و همدلی بیشتر برای سوخت رسانی بموقع و مطلوب برگزار شد با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت جایگاهها، اظهار کرد: سامانه هوشمند سوخت با هدف اصلاح قیمت، کاهش مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت در کشور راه اندازی شد که خوشبختانه امروز به همه اهداف تعیین شده این پروژه ملی دست یافته ایم.

وی درباره بنزین و عرضه دو نرخی این فرآورده گفت: با توجه به شرایط موجود و تک نرخی شدن بنزین، نگهداری سامانه هوشمند سوخت در این بخش بار مالی برای دولت دارد و باید هرچه سریع تر درباره آن تصمیمی جدی گرفته شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به دستاورد اجرای طرح پیمایش اعلام کرد: با اجرای طرح پیمایش، صرفه جویی قابل ملاحظه ای در بخش نفت گاز کشور ایجاد شده است.

وی  اظهار امیدواری کرد، با بهره برداری کامل از پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بنزین تولیدی بر اساس استاندارد یورو 4 در کشور توزیع و عرضه خواهد شد.

سجادی درباره حفظ محیط زیست و تولید بنزین یور 4 اعلام کرد: با افزایش کیفیت سوخت و توسعه شبکه گازرسانی، گامهای بسیار موثری در این خصوص بر داشته ایم.

وی، با اعلام نهایی شدن ضوابط و مقررات لازم شرکتهایی که می توانند صاحب برند شوند، افزود: با مراجعه به پورتال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، دستورعمل احداث این جایگاهها اعلام شده است.

در این نشست با حضور معاون مدیرعامل، مدیر عملیات، رئیس روابط عمومی، سرپرست معاونت سامانه هوشمند سوخت و اتحادیه جایگاه دارن، پرسش هایی از سوی جایگاه داران درباره بررسی موانع و مشکلات مطرح و پاسخهای لازم از سوی مدیرعامل و کارشناسان ارائه شد.

کد خبر 266006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =