25 هزار مشترک جدید گاز در استان اصفهان جذب می شود

شرکت گاز استان اصفهان براساس برنامه های تعریف شده، تا پایان امسال 25 هزار مشترک جذب و 17 هزار و 500 علمک نیز در سطح استان نصب می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به برنامه های این شرکت همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: برای تحقق برنامه های این شرکت در حوزه اقتصادی مقاومتی، کمیته ای با این عنوان در شرکت تشکیل شده است.
 
سید مصطفی علوی افزود: کمیته اقتصاد مقاومتی این شرکت از 24 خردادماه امسال تشکیل شده و فعالیت خود را در بخشهای مختلفی شامل بهینه سازی انرژی در مصارف خانگی و عملیات گازرسانی، بازنگری تجهیزات نصب شده برای کنترل نشتها و جلوگیری از هدر رفت گاز، شروع کرده است.
 
وی ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، برنامه ها و پروژه های مختلف این شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در چارچوب سیاستهای اقتصاد مقاومتی اجرایی خواهند شد.
 
علوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، به مجموعه ارکان نظام مبنی بر اقدام وعمل، بر محوری بودن بحث اقتصاد در کشور تاکید کرد و گفت: تمام کارکنان بویژه روسای هر واحد باید بصورت جدی با تلاش بیش از پیش، برنامه ها و پروژه های شرکت را با توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی پیگیری کنند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان یادآور شد: بهینه سازی مصرف انرژی در ابعاد مختلف یکی از مقوله های مهم اقتصاد مقاومتی بشمار می رود و رابطه مستقیمی بین این مهم و اقتصاد، افزایش راندمان تولید وکاهش هزینه ها و همچنین کاهش آلودگیهای زیست محیطی دارد.
 
وی با بیان این که توجه به اندازه گیری دقیق مصرف گاز یکی دیگر از بخشهایی بشمار می رود که در این کمیته مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: این مقوله با تکمیل سیستمهای اندازه گیری مشترکان عمده و سیستم مانیتورینگ اجرایی خواهد شد.
 
علوی اعلام کرد: با تهیه کالا و تجهیزات با کیفیت و برچسب انرژی بالا از طریق تولیدات داخلی و همچنین انجام خدمات با کیفیت، تمام واحدها باید نقش سازمانی و ملی خود را در جهت ارتقای بهره وری انرژی که همان مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است اجرا کنند.
 
وی درباره پایداری شبکه گازرسانی در سطح استان با توجه به پتانسیل خطوط اصلی گاز تصریح کرد: بررسی و پیش بینیهای لازم برای فراهم کردن تامین گاز از چند مسیر از جمله شهر اصفهان برای دیگر شهرستانها و مناطق استان در دست پیگیری و انجام است.
کد خبر 266059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =