۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
  • کد خبر: 266348

بررسی ها نشان می دهد برزیل پیشرو صنعت جهانی نفت و گاز فراساحلی خواهد بود.

به گزارش آفشور تکنولوژی، برزیل که با سرمایه گذاری 116 میلیارد دلار از سال 2016 تا 2025 بالاترین سرمایه گذاری را در صنعت فراساحل دارد، پیشرو این صنعت در آینده خواهد بود.

براساس گزارشی که گلوبال دیتا تهیه کرده است، دو پروژه فراساحل به اسمهای لیبرا و ایتاپو به تنهای 15.8 میلیارد دلار از این سرمایه گذاری را به خود اختصاص می دهند.

این گزارش نشان می دهد در میان شرکتهایی که در حوزه صنایع فراساحل سرمایه گذاری می کنند، شرکت نفت پترولیو برازیلیو در صدر جدول خواهد بود  و ظرف 10 سال آینده بیش از 90.9 میلیارد دلار در این زمینه سرمایه گذاری خواهد کرد.

در جهان، انتظار می رود سرمایه گذاری بالغ بر 871 میلیارد دلار در پروژه های کلیدی تولید از فراساحل انجام گیرد. از این میزان 500 میلیارد دلار از سال 2016 تا 2025 انجام خواهد شد.

 رشد فوق سریع عرضه نفت از سوی میادین نفت شیل آمریکا باعث شد سقوط شدید قیمت نفت در اواسط سال ٢٠١٤ کلید بخورد، این بار برخلاف دهه ١٩٨٠، تولیدکنندگان نفت اوپک تصمیم گرفتند تولید نفت خود را بدون تغییر حفظ کنند تا از سهم بازار اعضای این سازمان دفاع کنند و این موضوع را به کاهش تولید برای دفاع از قیمت‌ها ترجیح دادند.

کد خبر 266348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =