کیفیت بنزین امسال نسبت به پارسال ارتقا یافته است

رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به امضای تفاهمنامه با وزارت نفت برای تدوین استانداردهای ملی فرآورده های نفتی، گفت: امسال کیفیت بنزین با پارسال کاملا متفاوت است.

به گزارش شانا، نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، درباره جلسه‌ خود با مسئولان وزارت نفت که چندی پیش برگزار شد، گفت: در ادامه روند همکاری خود با سازمانها با وزارت نفت نیز خوشبتانه تفاهمنامه‌ای امضا کردیم که بدون شک اجرایی می شود.

وی با بیان این که بخشی از این تفاهمنامه درباره ارتقای کیفیت بنزین بود، افزود: با توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری، موضوع دوم درباره اقتصاد مقاومتی است و تاکید کردیم که سرانجام باید استانداردهای ملی ایران در این بخش جاری شود.

پیروزبخت تصریح کرد: تاکنون وزارت نفت استانداردهای خود را از نهادهای بین‌المللی دریافت و بر اساس آن نیز عمل می‌کرده است که بر اساس این تفاهمنامه قرار شد با برنامه‌ریزی در کمیسیونهای مختلف روی این استانداردها کار شده و همه استانداردهای مرتبط با این حوزه در سازمان ملی استاندارد تحت عنوان استاندارد ملی، تدوین شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: به این ترتیب در مسیر ارتقای کیفیت محصولات و موضوع نظارت بر فرآورده ها گام برمی‌داریم که به نتایج مثبتی هم رسیدیم، نمونه آن موضوع بنزین بود، به طوری‌ که کیفیت بنزین امسال با سال گذشته کاملا متفاوت است.

کد خبر 266394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =