مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی تا 2 ماه آینده کاهش می‌یابد

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: با ادامه روند کنونی پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی دارای مشکل نقدینگی، تا 2 ماه آینده مشکلات آنها کاهش می یابد.

به گزارش شانا، منصور معظمی، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، امروز (سه‌شنبه، دوم شهریورماه) در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: امسال دولت برای ساماندهی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 160 هزار میلیارد ریال برای کمک به 7 هزار و 500 واحد صنعتی دارای مشکل نقدینگی تسهیلات اختصاص داد.

وی افزود: هنوز مدت زمان زیادی از آغاز حمایت جدی از صنایع دارای مشکل نقدینگی نگذشته است، اما با گذشت زمان مشکلات آنها برطرف خواهد شد.

معظمی تصریح کرد: تا 2 ماه آینده حجم زیادی از پرونده های ارسالی واحدهای صنعتی ارزیابی و برای پرداخت تسهیلات به آنها تصمیم گیری می‌شود، همچنین استان بوشهر به نسبت ظرفیتهای فراوان، سرمایه گذاری لازم در آن صورت نگرفته است.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران عنوان کرد: در عسلویه استان بوشهر، وضع سرمایه گذاری متفاوت بوده و آن نیز به دلیل موقعیت خاص موجود در آن است.

وی ادامه داد: در استان بوشهر تاکنون 400 پرونده برای پرداخت تسهیلات به واحدهای دارای مشکل نقدینگی تشکیل شده و از این تعداد 190 مورد ارزیابی و به بانکها فرستاده شده است.

معظمی تصریح کرد: از 190 فقره پرونده ارسالی واحدهای صنعتی استان بوشهر به بانکها، 15 واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند.

کد خبر 267501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =