نمایشگاه ایران پروژه آذربایجان با صنایع نفت و گاز برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه تخصصی ایران پروژه آذربایجان با موضوعهای نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت ساختمان و انرژی، آب و برق و غیره 29 تا 31 شهریورماه امسال در اکسپو سنتر شهر باکو برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حسن مرتجی، مدیر برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران پروژه در باکو ضمن اعلام برگزاری این نمایشگاه در شهریورماه گفت: تجار و سرمایه‌ گذاران ایرانی با مشارکت در این نمایشگاه جای پای خود را در آذربایجان مستحکم‌ می‌کنند.

وی افزود: با توجه به سفر رئیس‌ جمهوری ایران به آذربایجان و تحکیم روابط سیاسی و اقتصادی با این همسایه شمالی، برگزاری نمایشگاه فرصت مغتنمی برای بخش خصوصی ایران است تا فرصتها و ظرفیتهای حضور در آذربایجان را شناسایی کند و برای صادرات به این کشور برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشد.

مرتجی با اشاره به برگزار نشدن نمایشگاه ایران در ترکمنستان اعلام کرد: نمایشگاه ایران پروژه در ترکمنستان به دلایل فنی به تعویق افتاد، اما اکنون بسیاری از تجار و بازرگانانی که قصد حضور در نمایشگاه ترکمنستان را داشتند، در دومین نمایشگاه تخصصی ایران پروژه در آذربایجان مشارکت کرده‌اند.

مدیر برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران پروژه ادامه داد: دومین نمایشگاه تخصصی ایران پروژه آذربایجان با موضوعهای نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت ساختمان و انرژی، آب و برق، محصولات و فناوری‌های کشاورزی و تجهیزات وابسته و خدمات فنی و مهندسی 29 تا 31 شهریورماه امسال در اکسپو سنتر شهر باکو برگزار می‌شود و قرار است همایش تجاری ایران و آذربایجان نیز یک روز پیش از  برگزاری نمایشگاه در محل سالن همایشهای هتل هیلتون باکو برگزار شود.

وی گفت: در حاشیه این نمایشگاه بیزینس فروم ایران و آذربایجان نیز با محوریت نفت، گاز، پتروشیمی و ساختمان، صنعت برق و آب، صنعت غذا، صنعت خودرو، بانکداری، صنعت کشاورزی، تجهیزات پزشکی، حمل و نقل ریلی، گردشگری، توریسم درمانی و صنعت بیمه و غیره در محل نمایشگاه بین‌المللی باکو برگزار می‌شود تا امکان مراودات و مبادلات میان تجار و بازرگانان ایران و آذربایجان بیش از پیش فراهم شود.

مرتجی افزود: سفارت ایران در آذربایجان و رایزن بازرگانی کشورمان کمک زیادی به برگزاری این نمایشگاه کرده‌اند و خوشبختانه شرکت گاز پروما آذربایجان به صورت جدی و کامل وارد صحنه شده و از برگزاری نمایشگاه حمایت کرده است.

کد خبر 267514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =