مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هفته دولت را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را به همه کارکنان صنعت نفت تبریک گفت.

به گزارش شانا، در پیام علی کاردر آمده است: هفته دولت مجال گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند را نیز به وجود آورده است، شهیدانی که با افتخار در سالهای انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی در مسیر اعتلای آرمانهای مقدس ایران اسلامی ایثارگرانه دل از وابستگی‌های دنیوی گسستند و بر اعتقاد خویش راسخ ماندند.

متن کامل پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرح زیر است:

همکاران ارجمند؛

هفته اول شهریور ماه که به نام و یاد شهیدان والامقام و رجائی و باهنر مزین به نام هفته دولت نامگذاری شده نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت.

بی تردید هفته دولت مجال گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند را نیز به وجود آورده است، شهیدانی که با افتخار در سالهای انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی در مسیر اعتلای آرمانهای مقدس ایران اسلامی ایثارگرانه دل از وابستگی‌های دنیوی گسستند و بر اعتقاد خویش راسخ ماندند.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت، فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریور که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نامگذاری شده است را به تمامی کارکنان شرکت ملی نفت ایران تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه شما عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت فعالیتها و جلب رضای باری تعالی موفق تر از گذشته حرکت نمائیم.

 

علی کاردر

کد خبر 267523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =