تجمع فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت پایان یافت

دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت با صدور اطلاعیه ای، به تجمع خود در مقابل مجلس شورای اسلامی پایان دادند.

به گزارش خبرنگار شانا، گروهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت که در اعتراض به فرایند جذب خود در وزارت نفت، چند روزی در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند، با صدور اطلاعیه ای اعلام کردند: «از آنجا که طولانی شدن تجمع، امکان سوء استفاده از این حرکت حق خواهانه و صنفی را محتمل کرده است، این تجمع لغو و تعلیق می شود».

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«در ابتدا لازم می دانیم از تمام افرادی که به هر نحو ما را در شکل گیری این حرکت خودجوش و ادامه حق خواهی فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت کمک کردند، تشکر و قدردانی بعمل آوریم.

با توجه به اعتقاد جمیع افراد مبنی بر حرکت در چارچوب قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اکنون متناسب با شرایط موجود، زمان آن رسیده است تا به دلایل ذیل بصورت موقت تجمع را به حالت تعلیق درآوریم:

1- از اعلام نظر مثبت وزیر و قول مساعدت ایشان جهت تامین خواسته های فارغ التحصیلان واجد شرایط (گروه الف) از دانشگاه صنعت نفت صمیمانه تشکر کرده و امیدواریم کماکان حمایت و تدبیر پدرانه ایشان امیدبخش آینده کاری روشن برای فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت شود.

2- پیگیریهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی: از جمله می توان به تشکیل کمیته ای به دستور رئیس کمیسیون انرژی مجلس، آقای حسنوند مبنی بر مذاکره و پیگیری موضوع برای حل مشکل به وجود آمده برای تمام عزیزان و همکاری صمیمانه و دلسوزانه اکثریت اعضای محترم کمیسیون انرژی و صنایع اشاره کرده که از این نمایندگان صمیمانه قدردانی و تشکر می کنیم و امیدواریم در آینده نیز همانند گذشته پشتوانه و دلگرمی برای فرزندان جوان این مرز و بوم باشند.

3- نظر به تلاشهای معاونت محترم پارلمانی وزارت نفت، جناب آقای دکتر بازرگانی و قول مساعد ایشان مبنی بر حل مشکلات به وجود آمده و انتقال صحیح خواسته ها و شرایط فارغ التحصیلان و دانشجویان به وزیر محترم نفت، تشکر و قدردانی کرده و انتظار داریم پیگیری مجدانه ایشان منتج به نتایج مثبت شود.

4- پیگیری از طریق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، جناب حجت الاسلام و المسلمین محمدیان که منجر به ارسال نامه از طریق ایشان و درخواست از وزیر محترم نفت مبنی بر پیگیری از طرف وزارت نفت شده است.

از آنجایی که طولانی شدن تجمع، امکان سوء استفاده از این حرکت حق خواهانه و کاملا صنفی را محتمل می کند، ما فارغ التحصیلان و دانشجویان تصمیم به لغو و تعلیق تجمع گرفته و امیدواریم اهتمام مراجع فوق بویژه وزیر محترم نفت منجر به حل و فصل مسئله و رفع دغدغه های فارغ التحصیلان این دانشگاه شود.

در خاتمه اعلام می کنیم، نمایندگان منتخب فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت خواسته های منطبق بر ضوابط و مقررات را از طریق نمایندگان محترم مجلس و معاونت محترم پارلمانی وزارت نفت، دنبال و نتیجه را به اطلاع عموم می رساند».

این اطلاعیه با امضای چند تن از دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت (به درخواست امضاکنندگان از اعلام نامشان در این خبر خودداری شده) در اختیار شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) قرار گرفته است.

کد خبر 267585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =