بسیج امکانات برای پیشبرد اهداف توسعه ای در غرب کارون

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت پس از بازدید منطقه عملیاتی غرب کارون، بر اهمیت ویژه توسعه میدانهای مشترک این منطقه تاکید کرد و گفت: همه امکانات برای پیشبرد اهداف توسعه ای این میدانهای مشترک بکارگرفته می شود.

سید نورالدین شهنازی زاده پس از بازدید از میدانهای مشترک غرب کارون به خبرنگار شانا گفت: توسعه این میدانهای مشترک میان ایران و عراق اهمیت ویژه ای دارد و نباید از هیچ تلاشی برای دستیابی به اهداف توسعه ای در میدانهای مشترک دریغ کنیم.

وی بر ضرورت بسیج تمام امکانات و تسریع امور در طرحهای توسعه ای غرب کارون تاکید کرد و افزود: همه ما اعم از کارفرما و پیمانکار برای پیشرفت هرچه سریعتر این طرحها در یک جبهه مشترک قرار گرفته ایم و باید با تمام توان در این مسیر گام برداریم.

به گزارش خبرنگار شانا، شهنازی زاده که به تازگی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شده است، طی 2 روز گذشته (اول و دوم شهریورماه امسال) از میدانهای مشترک غرب کارون بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها و فعالیتهای در دست اقدام در این منطقه قرار گرفت.

شهنازی زاده در نخستین روز سفر به غرب کارون، در بدو ورود از طرح احداث تلمبه خانه غرب کارون سپس از طرح توسعه میدان یاران شمالی بازدید کرد.

وی در ادامه، راهی طرح توسعه میدان آزادگان شمالی شد و ضمن بازدید از این طرح، در جلسه ای با حضور مجری و کارشناسان این طرح حضور یافت.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در روز دوم سفر، به طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی رفت و جلسه ای نیز با محوریت فعالیتهای اجرا شده و در دست اقدام این طرح برگزار شد و در ادامه از طرحهای توسعه ای میدانهای یاران جنوبی و یادآوران بازدید کرد.

پس از بازدید مدیرعامل شرکت متن از طرح یادآوران، جلسه ای با حضور وی و مجریان طرحهای یادآوران، یاران جنوبی، نیروگاه غرب کارون و ان جی ال 3200 در محل کمپ میدان یادآوران برگزار شد.

بازدید از طرح احداث نیروگاه غرب کارون و طرح ان جی ال 3200 نیز پایان بخش سفر مدیرعامل متن به منطقه عملیاتی غرب کارون بود.

شهنازی زاده در جریان این بازدیدها که با همراهی مجریان و مدیران ستادی شرکت مهندسی و توسعه نفت صورت گرفت، از تلاش تمام دست اندرکاران پروژه های غرب کارون قدردانی کرد.

کد خبر 267608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =