جایگاه اختصاصی ترنج در منطقه هرمزگان به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی «ترنج» همزمان با آغاز هفته دولت در منطقه هرمزگان افتتاح شد.

جلال‌الدین مراد در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این مطلب گفت: جایگاه ترنج در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع و هزینه‌ای بیش از ۱۶ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

وی افزود: این جایگاه امکان ارائه سوخت نفت‌گاز معمولی و یورو ۴، بنزین معمولی و یورو ۴ و بنزین سوپر را دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با اشاره به جا نمایی۱۰ سکو در این جایگاه گفت: از ۷۰ نازل سوخت این جایگاه، تعداد ۳۶ نازل به بنزین و ۳۴ نازل به نفت‌گاز اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان این‌که جایگاه ترنج قابلیت سوخت‌رسانی به بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ خودرو در طول شبانه ‌روز را دارد، افزود: عملیات اجرایی ساخت جایگاه ترنج از سوی شرکت بناگستران ترنج در فروردین‌ماه سال ۹۳ آغاز و تا فروردین ۹۴ ادامه داشته است.

مراد با اشاره به این‌که بهره‌برداری آزمایشی از جایگاه‌ها برای رفع نواقص احتمالی و تکریم شهروندان همواره مورد تاکید بوده است، اظهار کرد: این جایگاه در چندماه اخیر بصورت آزمایشی راه‌اندازی شده بود ولی هم‌اکنون به بهره‌برداری کامل رسیده است.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در ۹ ناحیه تحت پوشش شامل ۱۳ شهرستان و ۱۴ جزیره خلیج فارس فعالیت دارد و افزون بر این بخشی از نیاز استانهای فارس، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی را تامین می‌کند.

کد خبر 267625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =