بسته پیشنهادی بورس درباره قانون تجارت به مجلس ارسال شد

بسته پیشنهادی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در ارتباط با اصلاحیه قانون تجارت به رئیس مجلس تقدیم شد.

به گزارش شانا، شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران امروز، (چهارشنبه، سوم شهریورماه) با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار که با حضور محمدرضا پور ابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، علی لاریجانی از حضور چهره های علمی و متخصص در مدیریت این سازمان ابراز خرسندی و نقش بازار سرمایه را در اقتصاد ملی با اهمیت توصیف کرد.
 
شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و ارواق بهادار نیز با قدردانی از حمایتهای مستقیم مجلس از بازار سرمایه، تصویب قوانین مناسب مرتبط با این حوزه را اقدام موثری از سوی قوه مقننه در روند تقویت و توسعه این بازار ارزیابی کرد.
 
در این دیدار همچنین محمدرضا پورابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن تشریح روند شکل گیری بورسها، ساختارمند شدن بازار سرمایه و اقدامات و فعالیتهای موثر سازمان بورس و اوراق بهادار بعنوان ناظر این حوزه را در رشد و توسعه این بازار مهم برشمرد.
 
در پایان این دیدار، بسته پیشنهادی سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط با اصلاحیه ماده 241 قانون تجارت برای بررسی بیشتر به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.
کد خبر 267649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =