پروژه های بهداشت و درمان صنعت نفت در اهواز به بهره برداری رسید

پروژه های عمرانی بهداشت و درمان صنعت نفت در اهواز به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن عالی پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، امروز (چهارشنبه، سوم شهریورماه) در آیین بهره برداری از پروژه های بهداشت و درمان صنعت نفت در اهواز گفت: سرمایه گذاری در بخش سلامت کارکنان صنعت نفت سبب افزایش بهره وری و راندامان کار می شود.

وی افزود: وجود بهداشت و درمان در مناطق عملیاتی نفتخیز پشتوانه ای برای عملیات صنعت نفت است.

حبیب الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه این آیین گفت: ما موظفیم با حضور در مناطق عملیاتی و پروژه های توسعه ای نفت و گاز خدمات درمانی را با کیفیت مطلوب به کارکنان ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: بازسازی و نوسازی بیمارستان بزرگ صنعت نفت اهواز از پروژه های مهم عمرانی در اهواز بوده که تجهیز این مرکز به دستگاه سونوگرافی، آندوسکوپی، سی تی اسکن، MRI و خنک کننده برای ارائه خدمات با کیفیت الزامی است.

سمیع گفت: مساحت زمین این پروژه 6 هزار و 750 مترمربع در سه طبقه بوده که شامل بخشهای درمانی، پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، سلامت خانواده، رادیولوژی، پزشک متخصص، ارتوپدی، داروخانه، آزمایشگاه و سونوگرافی است.

عضو هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهارکرد: با توجه به نیاز جمعیت تحت پوشش به بخش آنژیوگرافی، بیمارستان نفت بزرگ اهواز نوسازی و ظرفیت این بخش را از یک به دو تخت افزایش داد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، راه اندازی دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی با قابلیت آنژیوگرافی عروق کرونری مغزی اندامها و عروق محیطی و آنژیوگرافی بیماران با وزن بیش از 100 کیلوگرم را از دیگر پروژه های عمرانی بهداشت و درمان صنعت نفت در اهواز برشمرد.

 

کد خبر 267659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =