مدل جدید قراردادهای صنعت نفت، منافع طرفین را تضمین می کند

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با حمایت از مدل جدید قراردادهای صنعت نفت، گفت: وزارت نفت با افزایش تولید و صادرات نفت، جایگاه کشورمان را در سطح جهان ارتقا داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به بوشهر، عبدالحمید خدری، نماینده مردم بوشهر صبح امروز(پنجشنبه، چهارم شهریورماه) در جلسه شورای اداری این استان که با حضور وزیر نفت برگزار شد، کسانی را که در صدد تخریب دولت هستند، به عدالت دعوت کرد و افزود: تولید و افزایش صادرات نفت در این دولت پس از اجرایی شدن برجام، دستاورد مهم دولت تدبیر و امید است که جای قدردانی دارد.

وی به جلسه غیرعلنی چند روز گذشته مجلس درباره مدل جدید قراردادهای نفتی اشاره کرد و با بیان این که برخی ندانسته و بدون اطلاع از این قرارداد و تنها با هدف تخریب، این قراردادها را خلاف منافع ملی می دانند، اظهار کرد: در این جلسه اکثر نمایندگانی که نسبت به این قراردادها انتقاد داشتند، با توضیحات وزیر نفت قانع شدند.

خدری ضمن حمایت خود از این قراردادها تاکید کرد: اکثر نمایندگان بعد از جلسه غیرعلنی به این نتیجه رسیدند که این مدل از قراردادها برد - برد است و منافع طرفین را تضمین می کند.

نماینده مردم بوشهر، اولویت در اجرای این قراردادها را توسعه میدانهای مشترک عنوان کرد.

خدری همچنین در این دیدار به ارائه نکاتی درباره مشکلات استان بوشهر از جمله بیکاری و محیط زیست پرداخت و خواستار همکاری وزارت نفت برای حل این مشکلات شد.

کد خبر 267678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =