استانداردهای ایمنی در پتروشیمی ها تقویت می شود

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از تقویت استانداردهای ایمنی در مجتمعهای پتروشیمی خبر داد و گفت: یک مشاور در سطح کلی صنعت پتروشیمی کار ممیزی بر شرکتها را بر عهده می گیرد و از این پس مجتمع ها از سوی یک مشاور ممیزی می شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به بوشهر، مرضیه شاهدایی دیشب (پنجشنبه، چهارم شهریورماه) در جلسه ای که با حضور وزیر نفت و مدیران عامل صنایع پتروشیمی عسلویه برگزار شد، از اجرای 2 برنامه میان مدت و بلند مدت در زمینه اچ اس یی خبر داد و گفت: با کمک سرمایه گذاران و هلدینگ ها،‌ از رعایت و پیاده سازی قوانین و استانداردهای ایمنی در پتروشیمی ها پشتیبانی می کنیم.

وی تصریح کرد:‌ در ماهشهر،‌ سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به موضوع اچ اس یی رسیدگی می کند اما در عسلویه که این کار برعهده سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سپرده شده، نیاز به توانمندسازی این مجموعه دراین امر بر اساس نیازهای صنعت پتروشیمی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران درمورد گله برخی مدیران نسبت به روند پیشرفت فاز 2 مجتمع دماوند و مشکلات خصوصی سازی این مجموعه نیز گفت: هیئت دولت نهایت همکاری را برای حل مشکل پتروشیمی دماوند دارد.

بر پایه این گزارش، وزیر نفت دیروز (چهارم شهریورماه) با سفر به استان بوشهر، از برخی مجتمعهای پتروشیمی واقع در عسلویه بازدید کرد.

کد خبر 267709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =