پیشرفت 65 درصدی عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم پارس جنوبی

تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف افزایش تولید مستمر گاز و بازدهی بیشتر در فصل سرما با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

محسن عطارزاده، رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم از 26 مردادماه با تلاش کارکنان و متخصصان توانمند مجتمع آغاز شد و هم اکنون در حال اجراست.
 
رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم افزود: تعمیرات اساسی امسال در بازه زمانی 19 روز انجام خواهد شد و تاکنون با آغاز بیش از یک هفته از اجرای عملیات تعمیرات اساسی، خوشبختانه 65 درصد پیشرفت فیزیکی در واحدهای مهم تعمیراتی محقق شده است.
 
به گفته‌ عطارزاده، مهمترین اقدامات انجام شده در تعمیرات اساسی از آغاز تاکنون، عملیات بازرسی در سه  تیپ مشعلهای پالایشگاه، تعویض آمین واحد تولید اتان، بازرسیهای داخلی تجهیزات فاز پنج، انجام تعمیرات پیشگیرانه در ابزار دقیق، برق و مکانیک بوده است.
 
وی تاکید کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی و برگزاری جلسه های روزانه با مدیران و روسای واحدهای عملیاتی، تاکنون اقدامات چشمگیری در مسیر تعمیرات اساسی به دست آمده است.
 
رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم در پایان با اشاره به اهمیت بالای مسائل ایمنی در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امیدواریم عملیات تعمیرات اساسی در بازه زمانی یادشده بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای و با رعایت دقیق مسائل ایمنی محقق شود.
کد خبر 267734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =