طرحهای گازرسانی به 3 هزار خانوار روستایی خراسان شمالی افتتاح شد

همزمان با هفته دولت، طرحهای گازرسانی به سه هزار و 214 خانوار روستایی شهرستان مانه سملقان استان خراسان شمالی با حضور استاندار، فرماندار و مدیران استانی افتتاح شد.

به گزارش شانا، محسن عرب مقصودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در آیین طرحهای گازرسانی این استان گفت: در ابتدای تشکیل دولت یازدهم، سه شهر و 47 روستای شهرستان مانه سملقان از مزایای گاز برخوردار بود و این در حالی است که هم اکنون این تعداد به چهار شهر و ۸۴ روستا افزایش یافته است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره به بهره برداری از پروژه گازرسانی به 21 روستای شهرستان مانه سملقان با طولانی ترین میزان اجرای خط تغذیه در استان بطول 200 کیلومتر، افزود: این پروژه از سال 93 آغاز شده و با اختصاص 144 میلیارد ریال اعتبار، زمینه برخورداری سه هزار و 214 خانوار روستایی این شهرستان از مزایای گاز را فراهم کرده است.
 
وی ادامه داد: در این ایام، عملیات اجرایی گازرسانی به هشت روستا با 465 خانوار نیز آغاز می شود و در قالب آن، 57 کیلومتر شبکه و 365 انشعاب با 41 میلیارد ریال اعتبار، نصب و اجرا می شوند.
 
محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: شرکت گاز استان خراسان شمالی در گازرسانی به روستاهای استان فعالیتهای ارزشمندی انجام داده است.
 
وی اعلام کرد: برخورداری 100 درصدی شهرهای استان و افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاها به 74 درصد با تلاشهای شبانه روزی کارکنان این شرکت محقق شده است.
 
غلامرضا عوض زاده، فرماندار شهرستان مانه سملقان نیز در این آیین اظهار کرد: در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید، نگاه توسعه و دانش محور بر مسائل این شهرستان حاکم و تلاش شده است تا ارتباط دولت و مردم، شفاف و صادقانه باشد.
 
وی با اشاره به مطالبات و خواسته‌های شهروندان از دولت اظهار کرد: گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان مانه و سملقان از مهمترین مطالبات شهروندان از دولت بود که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.
کد خبر 267766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =