۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
  • کد خبر: 267802
افزایش درآمد ناخالص بزرگترین پالایشگر یونان

درآمد ناخالص پالایشگر هلنیک پترولیوم یونان در سه ماه دوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه پارسال، با وجود 35 درصد افت سود پالایشی، 20 درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اینترنتی هلنیک شیپینگ، در پی افزایش صادرات و بهبود سود پالایشی هلنیک پترولیوم، بزرگترین پالایشگر یونان، درآمد ناخالص این شرکت در سه ماه دوم سال 2016 میلادی نسبت به مدت مشابه پارسال 20 درصد افزایش یافت.

با این وجود، این شرکت که به کشورهای حاشیه جنوب شرق مدیترانه و کشورهای شبه جزیره بالکان گازوئیل و بنزین صادر می کند از 35 درصد افت سود پالایشی و کاهش جزئی تقاضای بازار داخلی خود خبر داد.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که میزان صادرات گازوئیل و بنزین در سه ماه دوم سال جاری میلادی با دو برابر افزایش به رکورد 2 هزار و 300 تن رسید (60 درصد از مجموع فروش این شرکت) و سبب شد میزان مجموع فروش هلنیک پترولیوم از 2 هزار 950 تن در سه ماه دوم 2015 میلادی به چهار هزار و 6 تن در سه ماه دوم سال جاری میلادی برسد.

درآمد ناخالص این شرکت در سه ماه دوم سال جاری میلادی 156 میلیون یورو (176 میلیون و 110 هزار دلار) بود در حالی که این میزان در مدت مشابه پارسال 130 میلیون یورو بوده است.

هلنیک پترولیوم، دارنده سه پالایشگاه در یونان، اعلام کرد که قصد دارد در سه ماه آخر سال جاری میلادی فعالیت پالایشگاه تسالونیک در شمال یونان را به منظور عملیات تعمیر و نگهداری تعطیل کند.

کد خبر 267802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =