۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
  • کد خبر: 267810
تاثیر مثبت پتروشیمی مارون بر شاخص فرابورس

نمادهای پتروشیمی مارون، ذوب و هرمز امروز بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شتران و شاوان بالاترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

به گزارش شانا، بازار فرابورس ایران معاملات امروز (شنبه، ششم شهریور) را با رشد متغیرهای حجم، ارزش و تعداد دفعات معاملات روزانه و افزایش نزدیک به 10 واحدی شاخص کل پشت سر گذاشت.

تعداد 395 میلیون و 150 هزار ورقه بهادار در 19 هزار و 920 دفعه مبادلاتی در بازارهای فرابورس دادوستد شد که ارزش آن بالغ بر 2 هزار و 578 میلیارد و هشتصد میلیون ریال بود.

همسو با رشد حجم، ارزش و تعداد دفعات مبادلات، بازار فرابورس در مقایسه با چهارشنبه قبل، افزایش 9.7 واحدی (معادل 1.23 درصد) شاخص کل را نیز تجربه کرد که با این صعود، آیفکس تا ارتفاع 808 واحدی بالا رفت.

امروز، نمادهای پتروشیمی مارون، ذوب و هرمز امروز بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شتران و شاوان بالاترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

به گزارش فرابورس، در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز 9.6 میلیون ورقه بهادار به ارزش 103.2 میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفت که بیشترین حجم و ارزش مبادلات ETF ها، مربوط به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با مبادله 5 میلیون ورقه بهادار به ارزش 71 میلیارد ریال بود.

کد خبر 267810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =