پلی کلینیک تخصصی صنعت نفت اراک افتتاح شد

پلی کلینیک صنعت نفت اراک همزمان با هفته دولت با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با صرف هزینه 12 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، عباس کاظمی، معاون وزیر نفت در مراسم آیین افتتاح و بهره برداری از پلی‌کلینیک اراک در جمع کارکنان شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند با بیان این که بروز حوادث در فعالیت‌های حوزه نفت اجتناب‌ناپذیر است، گفت: سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان به عنوان پشتوانه‌ای ارزشمند، انگیزه و توان فعالیت را در بین کارکنان صنعت نفت افزایش می دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به این که صنعت نفت از نیروهای متخصص،کار آزموده و فداکار برخوردار است، افزود: اهمیت و وجود نیروهای متعهد و کارآمد در صنعت نفت بیش از پیش مورد نیاز است.

حبیب‌اله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این مراسم گفت: همزمان با هفته دولت 7 پروژه مهم بهداشت و درمان صنعت نفت در شهرهای مختلف ایران با بخش‌های تخصصی و با تامین اعتبار از محل یک درصد بودجه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهارکرد: پلی کلینیک تخصصی اراک به همه خانواده ١٣ هزار نفری کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت استان مرکزی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

سمیع با تاکید بر اهمیت و جایگاه حوزه سلامت در افزایش بهره وری گفت: از دو سال گذشته تاکنون بیش از ٩٠ درصد از برنامه‌های راهبردی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای افزایش خدمات کیفی به جمعیت تحت پوشش در حوزه‌های بهداشت، درمان و سلامت محقق شده است.

عضو هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاکید بر اجرای برنامه‌های راهبردی در حوزه سلامت گفت: اجرای برنامه‌های راهبردی در صنعت نفت سبب تقویت و بهبود سطح خدمات به جمعیت تحت پوشش می شود و پلی کلینیک اراک به دلیل نیاز جمعیت تحت پوشش به کلینیک های تخصصی به بهره برداری رسید.

به گزارش شانا، پلی کلینیک تخصصی جدید اراک در مساحت 5 هزار مترمربع، دارای بخش‌های اورژانس، پزشک عمومی، داروخانه، فیزیوتراپی، رادیولو‍ژی، آزمایشگاه، مامایی و واکسیناسیون است و علاوه بر این شامل ٩ یونیت تخصصی دندانپزشکی، بخش‌های تخصصی اطفال، داخلی، اعصاب و روان، زنان، پوست، ارتوپدی و ENT است.

کد خبر 267811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =