۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
  • کد خبر: 267815
دولت در اجرای مبانی اقتصاد مقاومتی مصمم است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مجموعه نظام و دولت در اجرای مبانی اقتصاد مقاومتی مصمم هستند و مقام معظم رهبری با دقت و تیزبینی اجرای دقیق پروژه های اقتصاد مقاومتی را در همه دستگاه ها و استان ها نظارت و دنبال می کنند.

به گزارش شانا، مسعود سلطانی فر امروز (شنبه، 6 شهریورماه) در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی استان (گام دوم مثلث توسعه) با فعالان اقتصادی و گردشگری در اتاق بازرگانی کرمان در بخشی از سخنان خود افزود: آینده گردشگری کشور بسیار روشن است و تنها بخشی که یکهزار و 752 پروژه را با مشارکت بخش خصوصی اجرا می کند، بخش گردشگری است.

وی اظهار کرد: در دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب رضایت نسبی ایشان از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حاصل شده است و خواستند کار با همین دقت و شدت پیگیری شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: ما در فرآیند اقتصاد مقاومتی به دنبال تمرکززدایی و دادن اختیارات به مدیران استان و شهرستانی بودیم و در دو مرحله تاکنون واگذاری بخش هایی از اختیارات دستگاه های اجرایی به تصویب رسیده است که گام های بسیار مثبتی بود.


کد خبر 267815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =