وزیر نفت جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در 2 استان شد

معاون اول رئیس جمهوری در ابلاغیه های جداگانه به اعضای هیئت دولت، جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانهای مختلف کشور را تعیین کرد.

به گزارش شانا، اسحاق جهانگیری در این ابلاغیه ها با اشاره به موفقیت قابل توجه در پیشرفت طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان هایی که وزیر کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب شده است، هدف از تعیین جانشینان رؤسای ستاد را تعمیم روش یادشده در سایر استان ها برای سرعت بخشیدن به اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به تأکیدهای رئیس جمهوری در تحقق برنامه های مرتبط با این سیاست ها در سال 1395 عنوان کرده است.

در بخشی از این ابلاغیه ها خطاب به جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آمده است: «در اجرای این حکم همه دستگاه های اجرایی موظفند هماهنگی و اقدام لازم را با جنابعالی معمول نمایند. ضروری است گزارش پیشرفت فعالیت ها در پایان هر ماه به اینجانب ارسال شود و در صورت نیاز به مجوزهای خاص، مراتب به همراه گزارش توجیهی لازم به دبیرخانه ستاد منعکس شود تا در اولین فرصت ممکن اقدام لازم صورت پذیرد.»

بر اساس این ابلاغیه ها، مسئولیت اعضای هیئت دولت در استانهای مختلف کشور از جمله وزیر نفت برای استان های خراسان جنوبی و گیلان مشخص شد. 

 

کد خبر 267817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =