بهره برداری از هفتمین مولد بخار پالایشگاه گاز هاشمی نژاد

همزمان با هفته دولت، هفتمین مولد بخار فشار قوی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد راه اندازی شد.

سید مجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این پروژه همسو با تامین بخار فشار قوی برای پالایش گاز طبیعی و تولید پایدار حداکثری بویژه در روزهای سرد سال انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد افزود: خرید تجهیزات و نصب پروژه یادشده از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به سفارش پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد و با اعتبار 42 میلیارد ریال اجرا و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
منبتی تصریح کرد: ظرفیت تولید این تجهیز 90 تن بخار فشار قوی در ساعت با دمای فوق اشباع 321 درجه سانتیگراد است که از سوی کارشناسان داخلی طراحی و اجرا شده است.
 
وی ادامه داد: این پروژه مجهز به دو سامانه سوخت گاز طبیعی و مایع است و از جدیدترین تجهیزات و فناوری روز دنیا برخوردار بوده که بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش آلایندگیهای زیست محیطی از مزایای آن است.
 
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اعلام کرد: پروژه یادشده با همت متخصصان این شرکت و بهره گیری از ظرفیت شرکتهای داخلی اجرایی شده است.
کد خبر 267851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =