تهران از گسترش همکاری‌های اقتصادی با اسلام آباد استقبال می‌کند

رئیس‌ جمهوری با بیان این که ایران و پاکستان با داشتن علایق و اهداف مشترک، عمق استراتژیک یکدیگر محسوب شده‌اند، گفت: تهران از گسترش همکاریها با اسلام آباد در همه عرصه ها بویژه اقتصادی استقبال می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (یکشنبه، هفتم شهریورماه) هنگام دریافت استوارنامه آصف علی‌خان دورانی، سفیر جدید پاکستان در تهران، گفت: روابط حسنه و نزدیک 2 ملت، زمینه ارتقا همکاری‌های اقتصادی میان 2 کشور را فراهم کرده است.

رئیس‌ جمهوری با بیان این که ایران و پاکستان با داشتن علایق و اهداف مشترک، عمق استراتژیک یکدیگر محسوب شده‌اند، افزود: تهران از گسترش همکاریها با اسلام آباد در همه عرصه ها بویژه اقتصادی استقبال می‌کند.

آصف علی‌خان دورانی، سفیر جدید پاکستان در ایران نیز در این دیدار با تقدیم استوارنامه خود به دکتر روحانی، با تاکید بر این که همکاریهای راهبردی 2 کشور دوست و برادر در دورانهای سخت و دشوار به خوبی نمایان شده است، گفت: باید روابط بازرگانی و اقتصادی 2 کشور همانند سطح عالی روابط سیاسی ارتقا یابد.

وی با ابلاغ سلام‌ ویژه نخست وزیر پاکستان ابراز امیدواری کرد که مفاد توافقنامه های امضا شده بین تهران و اسلام‌ آباد هرچه سریعتر اجرایی شود.

کد خبر 267878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =