بانک ملی ایران به 15 طرح بزرگ و مهم اقتصادی تسهیلات پرداخت کرد

بانک ملی ایران از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون، با هدف حمایت از تولید و اشتغال در کشور، به 15 طرح بزرگ و مهم اقتصادی کشور تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش شانا به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، این طرحها در بخشهای مختلف نظیر صنعتی، پتروشیمی، سیمان، پزشکی، فولاد، صنایع غذایی و غیره بوده است.

امسال نیز بانک ملی ایران به عنوان یاور دولت در خصوص ایجاد رشد و توسعه اقتصادی کشور و افزایش اشتغال‌زایی و در چارچوب تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل، اقدامهای گسترده‌ای برای احیا و ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در کشور آغاز کرده و تاکنون اقدام به پرداخت تسهیلات به 2006 بنگاه کوچک و متوسط به ارزش بالغ بر 920 میلیارد تومان کرده است.

بانک ملی ایران تا پایان تیرماه امسال، 22 هزار و 270 فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ حدود 2 هزار و 300 میلیارد تومان برای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت کرده است.

همچنین، شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور بزودی به مدت 5 روز اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه گذاری (عام) را با نرخ سود علی‌الحساب 15.5 درصد سالانه عرضه می‌کنند.

بانک ملی ایران اعلام کرد: این اوراق با سررسید یکساله، به صورت الکترونیکی با نام و قابل انتقال به غیر بوده و باز خرید قبل از سررسید آن با نرخ 13.5 درصد سالانه از تاریخ انتشار امکانپذیر است.

اوراق یادشده معاف از مالیات است و سود علی‌الحساب آن ماهانه پرداخت می‌شود، همچنین امکان معاملات ثانویه این اوراق از طریق بورس و فرابورس ایران فراهم است.

کد خبر 267904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =