بهره برداری از 12 طرح گازرسانی در گلستان همزمان با هفته دولت

همزمان با هفته دولت امسال، 12 طرح گازرسانی در شهرستان مراوه تپه استان گلستان با 11 میلیارد و 330 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

صفرعلی جمال لیوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که شهرستان مراوه تپه از مناطق مرزی بشمار می رود، اظهار کرد: با افتتاح این طرح در مجموع 6 هزار و 56 نفر از مزایای گاز برخوردار می شوند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان این که با افتتاح این طرحها، تعداد روستاهای برخوردار از گاز شهرستان مراوه تپه به 29 مورد می رسد، افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی به 23 روستای این شهرستان در دست اجراست و گازرسانی روستاهای باقیمانده نیز متناسب با اعتبارات تعریف شده در دستور کار قرار می گیرد.
 
وی اعلام کرد: همزمان با هفته دولت در مجموع 55 طرح شامل گازرسانی به 30 روستا و 55 واحد صنعتی با 246 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
 
مدیرعامل شرکت گاز گلستان در پایان ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی و مدیریت مصرف گاز از همیاری و مساعدت استاندار، معاونان و دیگر دولتمردان پرتلاش تدبیر و  امید که نهایت همکاری را برای اجرای طرحهای گازرسانی با این شرکت دارند قدردانی کرد.
کد خبر 267908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =