۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
  • کد خبر: 267922
برزیل مقصد جدید صادراتی پتروشیمی کرمانشاه

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه همزمان با متنوع سازی مقاصد جدید صادراتی، به تازگی 2 محموله صادراتی اوره را روانه بازارهای برزیل کرد.

به گزارش شانا، جمشید محمدی، مدیر بازرگانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در این زمینه اظهار کرد: این مجتمع پتروشیمی صدور اوره به برزیل را به عنوان یک مقصد جدید برای برای صادرات آغاز کرده است و 2 محموله 27500 تنی و 36750 تنی به این کشور صادر شد.

وی افزود: افزایش صادرات به عنوان یک راهبرد از سوی پتروشیمی کرمانشاه مورد توجه ویژه ای قرار دارد و می خواهیم حضور پررنگ تری در بازارهای امریکای جنوبی، اروپا و افریقا داشته باشیم.

محمدی با بیان این که میزان صادرات به هند و سریلانکا را به عنوان دو مشتری سنتی افزایش داده ایم، گفت: برای نخستین بار محموله های صادراتی به این 2 کشور را با بسته بندی کیسه ای و به صورت حمل با کانتینر انجام خواهیم داد.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وی تصریح کرد: صادرات محصولات پتروشیمی و ورود به بازارهای جدید می تواند با توجه به افزایش ظرفیت تولید کود اوره در کشور و علاوه بر اجرای طرح های توسعه ای در پتروشیمی های شیراز، پردیس و کرمانشاه، مسیر توسعه صنعت روبه رشد پتروشیمی ایران را تسهیل کند.

کد خبر 267922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =