۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
  • کد خبر: 267928
عرضه محصولات پتروشیمی تندگویان در بورس کالا

بورس کالای ایران امروز میزبان سومین عرضه پلی اتیلن های ترفتالات بطری و نساجی پتروشیمی تندگویان در قالب قراردادهای بلندمدت با صنایع پایین دست بود.

به گزارش شانا، پتروشیمی تندگویان در قالب یک قرارداد بلند مدت متعهد شده که حجم مشخصی از محصولات خود را برای تامین نیاز صنایع پایین دست در بورس کالا عرضه کند که امروز (یکشنبه، هفتم شهریورماه) نیز سومین عرضه های این شرکت در قالب قرارداد بلندت مدت انجام شد.

تامین نیاز بدون دغدغه واحدهای تولیدی در مدتی مشخص، اصلی ترین مزیت انعقاد قراردادهای بلندمدت در بورس کالا به شمار می رود.

به این ترتیب پلی اتیلن ترفتالات نساجی TG۶۴۱ پتروشیمی تندگویان با حجم ۷۹۲ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۷۶۹ تومان معامله شد. پلی اتیلن ترفتلات نساجی Super Bright TG۶۴۱ این مجتمع هم با حجم ۲۴۲ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۸۵۳ تومان معامله شد.

پلی اتیلن ترفتالات گرید ۷۸۱ پتروشیمی تندگویان هم امروز معامله شد اما پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری این مجتمع مورد معامله قرار نگرفتند. گرید ۸۲۱ و ۸۲۵ جمعا با حجم ۱۳۲ تن و به ترتیب با قیمت های ۳ هزار و ۴۱۱ و ۳ هزار و ۲۸۱ تومان عرضه شده بود.

پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری ۷۸۱ با حجم ۶۶ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. قیمت پایه بر مبنای قیمت کشف شده محصولات در قالب قراردادهای بلندت مدت در هفته گذشته بوده است.

همچنین هفته گذشته گریدهای ۸۲۱ و ۸۲۵ با قیمت پایه ۳ هزار و ۴۱۰ تومان و به ترتیب با حجم های ۱۳۰ و ۳۳۰ تن معامله شدند. گریدهای ۷۸۱و ۷۸۵ نیز با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۴۹ تومان معامله شدند.

به گزارش بورس کالا، علاوه بر قراردادهای بلندمدت پتروشیمی تندگویان، در گروه محصولات پلیمری، پی وی سی گرید ۶۰ هم با حجم ۷ هزارتن و به صورت سلف در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه شد. قیمت پایه این کالا، ۲هزار و ۷۳۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۳هزار و ۵ تومان رقم خورد. در گروه محصولات شیمیایی هم، اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز با حجم ۲۰ تن و قیمت ۶۵۲ تومان معامله شد.

آمونیاک مایع شیراز هم با حجم ۱۹۰ تن و قیمت پایه ۷۱۷ تومان معامله شد.

کد خبر 267928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =