فعالیتهای توسعه ای در غرب کارون شتاب می گیرد

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی با اشاره به هدف‌گذاری افزایش حدود 100 هزار بشکه ای تولید روزانه از میدانهای مشترک غرب کارون تا پایان امسال، بر تسریع فعالیتهای توسعه ای در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا منوچهری دیروز (یکشنبه، هفتم شهریورماه) در جریان بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از منطقه عملیاتی غرب کارون، در نشست مشترک با حضور مدیران ارشد شرکت مهندسی و توسعه نفت و مجریان طرحهای توسعه ای این شرکت، بر ضرورت شتاب بخشی به فعالیتهای توسعه ای در طرحهای غرب کارون تاکید کرد.

وی تولید کنونی بیش از 200 هزار بشکه نفت در روز از میدانهای مشترک غرب کارون را تولید مناسبی عنوان کرد و افزود: با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته برای افزایش تولید نفت این میدانها به بیش از 300 هزار بشکه تا پایان امسال، باید فعالیتهای توسعه ای با جدیت و سرعت پیگیری شود.

منوچهری با اشاره به تامین منابع مالی مورد نیاز طرحهای توسعه ای غرب کارون، بر ارتقا کیفیت عملکرد، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها تاکید کرد. 

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هیئت همراه، دیروز (یکشنبه، هفتم شهریورماه) در سفر به اهواز از طرحهای توسعه ای غرب کارون بازدید کردند.

کد خبر 268003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =