طرح گازرسانی به روستاهای شهر مشهد افتتاح شد

طرح گازرسانی به روستای معصوم آباد از توابع شهر مشهد استان خراسان رضوی با چهار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

حبیب ا... صادقی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با تلاش کارکنان صنعت گاز در استان خراسان رضوی و حمایت دولت یازدهم، 212 خانوار روستای معصوم آباد از مزایای گاز طبیعی بهره مند شدند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، زمان بهره برداری از این طرح را 18 ماه عنوان کرد و افزود: در این طرح 95 انشعاب روستایی، 924 متر شبکه گذاری فولادی و سه هزار و 710 متر شبکه پلی اتیلن نصب و اجرا شده است.
 
وی به ساخت و راه اندازی یک ایستگاه تقلیل فشار گاز شهری تی بی اس با ظرفیت دو هزار و 500 مترمکعب در ساعت اشاره کرد و گفت: برای اجرای این تاسیسات، سه میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار، هزینه شده است.
 
صادقی یادآور شد: با بهره برداری از طرحهای گازرسانی به ٣٢ روستا در هفته دولت امسال، چهار هزار و ٣٢٤ خانوار روستایی این استان از مزایای گاز برخوردار شدند.
 
وی با بیان این که این ٣٢ روستا در شهرستانهای رشتخوار، نیشابور، درگز، مشهد و تربت جام قرار دارند، افزود: ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی با بهره برداری از این طرحها افزایش یافته است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این پروژه ها را ٢١٥ میلیارد و ٥٧٠ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با توجه ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، تمام روستاهای واجد شرایط استان خراسان رضوی تا پایان سال ٩٦ به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.
کد خبر 268016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =